חיפוש

חיפוש עפ"י נושאים:

חיפוש חופשי:

שאלה:

האם מותר לאבלים יב' חודש להפגש במסעדה לציין ימי הולדת?

תשובה:

אבלים אינם רשאים להיפגש במסעדה במהלך שנת אבל, על מנת לציין ימי הולדת וכו'  כיוון שזה נחשב ל "לריעות ושמחה" שאסורים בשנת אבל.
מאידך, מותר לאבל יב' חודש להפגש במסעדה לפגישה עסקית וענייני עבודה כיוון שאין זה נכלל באיסור "ריעות ושמחה".

פוסק: הרב נח אייזיק אהלבוים

ספר: שו"ת מנחת חן

מקור: חלק ג יו"ד סימן עו

הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה

חפשו עוד ב: אבלות

חזרה לדף הקודם
הרשמה להלכה יומית
שם:
דוא"ל:
שליחה