חיפוש
שאלה:
האם מותר לאבלים יב' חודש להפגש במסעדה לציין ימי הולדת?
תשובה:
אבלים אינם רשאים להיפגש במסעדה במהלך שנת אבל, על מנת לציין ימי הולדת וכו' כיוון שזה נחשב ל "לריעות ושמחה" שאסורים בשנת אבל.
מאידך, מותר לאבל יב' חודש להפגש במסעדה לפגישה עסקית וענייני עבודה כיוון שאין זה נכלל באיסור "ריעות ושמחה".
מאידך, מותר לאבל יב' חודש להפגש במסעדה לפגישה עסקית וענייני עבודה כיוון שאין זה נכלל באיסור "ריעות ושמחה".
פוסק: הרב נח אייזיק אהלבוים
ספר: שו"ת מנחת חן
מקור: חלק ג יו"ד סימן עו
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: אבלות

