חיפוש
שאלה:
האם בשמחת תורה צריך לומר "בריך שמיה"?
תשובה:
בריך שמיה נתקן בשעת פתיחת ארון הקודש, ומכיוון שבשמחת תורה פותחין את הארון באמצע אמירת "אתה הראת", לכן לא אומרים בריך שמיה.
פוסק: הרב ישראל יעקב פישר
ספר: אבן ישראל
מקור: חלק ט סימן נט
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: שמחת תורה

