חיפוש

חיפוש עפ"י נושאים:

חיפוש חופשי:

שאלה:

האם מותר לתדלק בתחנת דלק בבעלות של כנסייה ?

תשובה:

תחנת דלק בבעלות כניסייה ומנזר (כגון בלטרון) מותר לתדלק בה את מכוניתו, שהרי התחנה לא נמצאת בחצר של הכנסייה.

פוסק: הרב יצחק קשאני

ספר: המכונית והלכותיה

מקור: חלק ב סימן א סעיף ט וראה חבל נחלתו סימן נב

הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה

חפשו עוד ב: עבודה זרה

חזרה לדף הקודם
הרשמה להלכה יומית
שם:
דוא"ל:
שליחה