חיפוש
שאלה:
האם מותר לתדלק בתחנת דלק בבעלות של כנסייה ?
תשובה:
תחנת דלק בבעלות כניסייה ומנזר (כגון בלטרון) מותר לתדלק בה את מכוניתו, שהרי התחנה לא נמצאת בחצר של הכנסייה.
פוסק: הרב יצחק קשאני
ספר: המכונית והלכותיה
מקור: חלק ב סימן א סעיף ט וראה חבל נחלתו סימן נב
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: עבודה זרה

