חיפוש

חיפוש עפ"י נושאים:

חיפוש חופשי:

שאלה:

האם מותר לצייר דמות אדם?

תשובה:

מותר לצייר אדם. טוב להדר לצייר רק את החלק העליון.

פוסק: הרב דוד אברהם ספקטור

ספר: שו"ת אמנות תשס"ג

מקור: שער ציור ופיסול אדם, שאלה 1

תשובה נוספת:

כל האיסור הנו בעשיית פסלים, אבל ציור אדם שאינו בולט אין בזה איסור ובליטת צבע או אריגה לא נחשב לבליטה. (ואף שיש החולקים בדבר, פשט המנהג להתיר).

פוסק: הרב חיים דוד הלוי

ספר: מורה לרבים - עורך הרב משה עמיאל

מקור: שאלה מה

הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה

חפשו עוד ב: ציור ופיסול

חזרה לדף הקודם
הרשמה להלכה יומית
שם:
דוא"ל:
שליחה